Інклюзивна освіта

Для отримання інформації щодо проведення комплексної оцінки розвитку дитини переходьте за посиланням на сайт Павлоградського ІРЦ https://irzpv.klasna.com/ru/site/education-process.html

Кожна людина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти здорових людей.

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу.

Основний принцип інклюзивної освіти полягає в тому, що:

Переваги інклюзивної освіти:

для дітей з особливими освітніми потребами:

для інших дітей:

для педагогів та фахівців:


Війна шкодить здоров’ю дітей та дорослих — і фізичному, і психічному. На жаль, внаслідок повномасштабного вторгнення росії в Україну багато дітей отримали травми та поранення, які призвели до інвалідності.

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом із навчально-реабілітаційним центром «Джерело» розробили брошуру «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям». Брошура містить інформацію про порядок дій для оформлення інвалідності дитині, види допомог та підтримки, на які має право дитина з інвалідністю, та порядок їх отримання, інклюзивну освіту, а також рекомендації щодо батьківської підтримки дитини, облаштування домашнього та освітнього простору тощо. 

Завантажити брошуру можна за посиланням: https://www.unicef.org/ukraine/media/27726/file/Nabuta-invalidnist-dytyny.pdf 

Nabuta-invalidnist-dytyny (1).pdf

Що таке інклюзивне навчання?

«ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ – ЦЕ КОМПЛЕКСНИЙ ПРОЦЕС ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ЯКІСНОЇ ОСВІТИ ДІТЯМ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ШЛЯХОМ ОРГАНІЗАЦІЇ ЇХ НАВЧАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ, З УРАХУВАННЯМ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТАКИХ ДІТЕЙ» (КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. НАКАЗ МОН ВІД 01.10.2010 № 912).

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ОЗНАЧАЄ, ЩО ВСІ УЧНІ МОЖУТЬ НАВЧАТИСЯ В ШКОЛАХ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ, В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ КЛАСАХ, В ЯКИХ В РАЗІ НЕОБХІДНОСТІ ЇМ БУДЕ НАДАВАТИСЯ ПІДТРИМКА ЯК У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ, ТАК І З ПЕРЕПЛАНУВАННЯ ШКОЛИ, КЛАСІВ, ПРОГРАМ І ДІЯЛЬНОСТІ З ТИМ, ЩОБ ВСІ УЧНІ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ НАВЧАЛИСЯ І ПРОВОДИЛИ ЧАС РАЗОМ.

 

Інклюзивне навчання:

 

 Основа інклюзивного навчання

 Всі учні:

 

  Переваги інклюзивного навчання.

Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання. Воно дозволяє їм:

 

 

Спільні дії в просуванні інклюзивного навчання.