Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 8-11 класів
Керуючись наказом МОН України від 21.02.2013 №1222 "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти", вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 "Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти", та наказу МОНмолодьспорту від 13.04.2011 року № 329 "Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти", зареєстрованого у Міністерстві юстиції від 11.05.2011 року № 566/19304.
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Критерії навчальних досягнень учнів з української мови
Критерії навчальних досягнень учнів з літератури
Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови
Критерії навчальних досягнень учнів з математики
Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики
Критерії навчальних досягнень учнів з біології
Критерії навчальних досягнень учнів з географії
Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства
Критерії навчальних досягнень учнів з хімії
Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства
Критерії навчальних досягнень учнів з історії
Критерії навчальних досягнень учнів з економіки
Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання