Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.02.2013 №1222 "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти").

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

     Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

       Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».


Критерії навчальних досягнень учнів з української мови

Критерії навчальних досягнень учнів з літератури

Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови

Критерії навчальних досягнень учнів з математики

Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії навчальних досягнень учнів з біології

Критерії навчальних досягнень учнів з географії

Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства

Критерії навчальних досягнень учнів з хімії

Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії

Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства

Критерії навчальних досягнень учнів з історії

Критерії навчальних досягнень учнів з економіки

Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання

Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров'я 

Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури